גנץ בנאום הפסד: "רצינו תוצאה אחרת; נתניהו הולך לבית המשפט"

    עמית דניאל No Comments on גנץ בנאום הפסד: "רצינו תוצאה אחרת; נתניהו הולך לבית המשפט"

    יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ נאם נאום הפסד במטה כחול לבן: "נישאר מאוחדים ונמשיך להיאבק; התוצאה לא זו שרצינו שתקרה"

    גנץ צילום: מרים אלתר, פלאש 90
    8:18
    05.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "אין עסקה כי ישראל לא מסכימה להפסקת הלחימה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ נאם במטה "כחול לבן" והתייחס לתוצאות "כחול לבן" במדגמים. "אני מאד שמח לראות אתכם. אחרי ספירת האמת נראה שבכמות המצביעים המשכנו לצמוח. אני גאה בכל אחד מכם. אנחנו עומדים הערב בסיומה של מערכת בחירות מהקשות שהיו במדינת ישראל. אני מבקש להודות לכולכם מעומק הלב על השותפות והמאמץ האדיר שהשקעתם. אנחנו לא מחרטטים ולא מספרים סיפורים. אני מבין ושותף לתחושת האכזבה והכאב כי זאת לא התוצאה שהיינו רוצים שיקרה ואם זו התוצאה זו לא התוצאה שתחזיר את ישראל לדרך המלך. בסך הכל  לפני יותר משנה יצאנו לדרך הארוכה הזו, נאספנו מכל הארץ, יצרנו את כחול לבן ואני אומר לכם שאנחנו לא נוותר לא על העקרונות ולא על הדרך שלנו".

    "הפיצו עלינו ועלי באופן אישי שקרים והשמצות רבות. חשבו שאבהל ואמצמץ – זה לא קרה וזה לא יקרה. מה מדינת ישראל צריכה כעת? החלמה, אחדות, פיוס והיא כמהה למנהיגות מחברת ואת זה אנחנו נמשיך להציע לציבור הישראלי שאותו באנו לשרת. הציבור הזה שאנחנו מדברים עליו הוא מדהים. מהצפון ועד הדרום, במרכז ובכל מקום. אנשים שנאמנים לדרך ואכפת להם מה שקורה במדינת ישראל. צריך להמתין לתוצאות האמת. בסופו של יום. התוצאות המסתמנות הולכות להיות זהות לתוצאות שהיו לפני שנה. גם אז נשארנו מאוחדים, חזקים ונאמנים לדרכנו וכך גם יהיה עכשיו".

    גנץ הוסיף: "בלי קשר לבחירות ולכל הליך פוליטי, הליכים פליליים מתבררים רק בבית המשפט. בעוד שבועיים בנימין נתניהו יישב על ספסל הנאשמים עם שלוש עבירות חמורות. הדרך שלנו רק התחילה. הגענו להישגים מדהימים פעם אחר פעם. אני לא מפחד מדרך ארוכה ואני לא מפחד בכלל. כחול לבן תמשיך להיות כח משמעותי ועצמתי במאבק על דמותה של מדינת ישראל. ביחד אתכם אמשיך להוביל אותה. אנחנו נהיה שם בהצבעות, בכנסת, ברחובות ולא ניתן לאיש להרוס את המדינה".



    0 תגובות